Pages

Friends

Followers

Friday, April 9, 2010

meja nak lulus master

selama ni saya dok merungut je tensen wat keje lab..ni nk tunjuk sedikit meja kerja saya..sedikit je ye..supaya ande2 tiada terkejang melihat LAB SAYA yg 'HEAVEN' dengan bau perfume 'selamat' seperti kloroform,metanol,etil asetat, asid pekat,asid cair dan seadanye..ambik gamba meja sudaaa..


meja madi(i ler..^_^)
segala jenis dan bentuk botol ade atas meja ni..
penuh 'perabot' atas meja nih..

mane x tensen kalau dah tinggalkan keje selama sebulan (sebab injured aritu)..botol2 sampel banyak..klu x label kat masyarakat botol tu memang akan meroyan la sehari dua nak cam dan ingat balik ape yang dah dibuat..@_@


botol pelarut

botol pelarut pn aku letak SMILE..motivasi la kononnye..tensen2 wat keje tgk je smile kat botol pelarut..boleh?

diconteng oleh member yg x bertanggungjawab

kertas bulat yang dilukis gamba kat atas tu adala kertas turas..anda masih igt kertas turas??hee..membazir barang2 di lab adalah kerja saya..selagi boleh membazir selagi boleh lah saya membazir(adik2..jangan tiru perkara ini..:p)..kat bawah tu terkoyak sbb aku yang koyak..ntah sape yang x puas hati tulis 'MADI GEMUK'..aku anti betul ngan perkataan gemuk..jadi..perkataan GEMUK itu dikoyakkan..heh..

snap bawah meja

amik gamba dari bawah meje..malu la kononnye..takut ade suare2 gemersik dok ejek

'ek eleh..amik2 gamba la plak'

'cantik sgt ke?'

'xnak ajak kitorang skali?'

'wiwit..gamba nak wat masuk blog la teww'




ahhh..ade aku kesah?:p


0 borak-borak: