Pages

Friends

Followers

Tuesday, April 6, 2010

kahwin penyebab GEMUK?



kahwin penyebab GEMUK?(haaa..ade capslock di situ..:p)


YANG DAH DEKAT2 NAK KAWIN TU SILA BACA!!!

auw..bahagianyeeww

Sebuah kajian yang dilakukan oleh sekumpulan penyelidik dari Universiti Minnesota(aku pon x tau kewujudan U ni..kalau dia tipu pon aku x perasan) menunjukkan PERKAHWINAN mendorong seseorang itu untuk naik berat badan!!!

apabila seseorang itu berkahwin dengan pasangannya, si isteri akan menyediakan variasi makanan..mereka akan lebih banyak makan bersama..(ye la..saling suap menyuap plak kan..kau suap..aku suap..bahagia mak)

bayangkan pada hari cuti..bermula sarapan,minum pagi kol 10,makan tgahari,minum petang makan cekodok,dinner,minum malam..(ni dah macam dok asrama plak kan..hui2)..betapa banyaknye mereka makan?

haaaa..takut tak..nak kahwin??tak kan..sebab memang dah gatal sangat mak tak kesah dah..hee..

jangan risau..bile dah kawin nanti pakat2 la masing2 heret pasangan pegi jogging ke,bersukan ke..bersenamlah senang cite..

AMALKAN diet yang ringkas untuk menjaga kesihatan..(jangan la masak lomak tiap2 ari kak ye..sian abang akak nanti..:))







**aku kalau ngedate ngan en berg mesti kejenye maQan..suke sgt pegi kedai 'makanan laju'..xleh jadi neh..nanti dah kawin kite makan sayur je la ye en berg..konpem kite sama2 slim shady..X)



1 borak-borak:

Anonymous said...

Promotional clothing Abercrombie and Fitch for sale or Abercrombie as a gift, will always be beneficial to Abercrombie Sale any business. This is Cheap Abercrombie a great way to impress consumers Abercrombie outlet and grow brand loyalty abercrombie Jeans and popularity. This is a quite flawless form of marketing. Your imprinted Abercrombie Pantslogo provides instant recognition. Abercrombie Tees These eye-catching articles of clothing are a foolproof way to increase profits and a cost Abercrombie Shorts effective form of marketing. Some use this plan to earn profits and then save them for future expenses. Abercrombie Sweaters You can get a huge range of promotional gifts or other promotional items on It is encumbered with a wide range of designs, styles and colours of assorted promotional items. These items can be used as promotional gifts and resourcefully distributed to the target customers to have a long lasting impression on them and make a huge profit in exchange.