Pages

Friends

Followers

Sunday, April 25, 2010

witing tresno jalaran soko kulino

wiwit!!!entry tak menahan..kalah owang jawa..hoho..


'WITING TRESNO JALARAN SOKO KULINO'

maksudnye

'TIMBULNYA SAYANG KERANA TERBIASA BERDEKATAN'


aku tak sure ejaan tu betoi ke tak..tapi macam tu la bunyi dia..


akak sokong kata2 ini..sebab kebiasaannye memang begini..

macam suami isteri yang baru kawin..makin lama makin sayang sebab selalu b'sama..kalau yang bergaduh bercerai berai tu lain hal la..huhu

macam yang kawin atas kehendak keluarga..walaupun kawin tanpa cinta tapi bahagia sampai tua..sebab lepas kawin akan timbulnye sayang kerana terbiasa berdekatan..

macam kawan akak..lelaki dan perempuan..mula2 keluar sama2 atas dasar kerja..tapi lama2 kerana terbiasa berdekatan..selalu keluar sama2..t'jatuh centa la masing2..dua2 solo..okek la tu..

kalau yang dah berpunya..elakkan biasakan diri keluar bersama berdua lelaki perempuan..bukan x boleh..tapi kalau boleh elakkan,kita cuba elakkan..kalau ramai2 tak kesah la kan..walaupon kite menganggapnya kawan tapi lama2 rasa sayang yang amat akan timbul..maka akan terjadi la perkara yang kite x terfikir..iaitu cinta terbahagi dua..huhu..T_T

kenapa tiba2 cerita bab ni?hee..sebab keadaan sekeliling yang macam2 berlaku..tiba2 rasa nak terluah kat sini..akak cite kat sini untuk ingatan diri sendiri juge..


3 borak-borak:

fabulous.farah said...

yang berlaki lagi-lagi lah yer..haha..perempuan lah biasanya lemah semangat ni..tapi lelaki pon ape kureng nye

Madi @ Aed said...

betolll..sudah manyak berlaku dong..bisa buat hati rongsing..

Anonymous said...

Promotional clothing Abercrombie and Fitch for sale or Abercrombie as a gift, will always be beneficial to Abercrombie Sale any business. This is Cheap Abercrombie a great way to impress consumers Abercrombie outlet and grow brand loyalty abercrombie Jeans and popularity. This is a quite flawless form of marketing. Your imprinted Abercrombie Pantslogo provides instant recognition. Abercrombie Tees These eye-catching articles of clothing are a foolproof way to increase profits and a cost Abercrombie Shorts effective form of marketing. Some use this plan to earn profits and then save them for future expenses. Abercrombie Sweaters You can get a huge range of promotional gifts or other promotional items on It is encumbered with a wide range of designs, styles and colours of assorted promotional items. These items can be used as promotional gifts and resourcefully distributed to the target customers to have a long lasting impression on them and make a huge profit in exchange.