Pages

Friends

Followers

Friday, April 2, 2010

akan kembali merantau



heh..tajuk entry tak menahan..;p


dear me!!!sudeh sepurnama lebih i kat umh..berehat la kononnye..setelah mengalami kemalangan yang teruk(exaggerate acceli)..lutut yg dulunye firsthand jadi secondhand..hantaran rm8000 jadi rm800(en berg cakap..kejamnye anda!!..-_-")..


sekarang lutut dah semakin bahagia..sudah boleh beraksi dgn baik..walaupon xleh lari sangat lagi..sudah tiba masanya saya menyelesaikan misi tergendala kat UKM..huhu

sepanjang kt umah aku idok le dok terbaring je..aku wat keje tau..wat keje umah la..niat utk menulis tesis x menjadi..foldover @ lebih dikenali folder tesis still kosong..nganganga..ape aku buat sepanjang dok umah eh?

-g hospital..merasa pergi fisioterapi..best gak..orang fisio baik2..i suke..:)

-kemas umah..sental toilet..mop lantai..basuh,jemur,lipat kain..kebiasaan ini semuaaa..

-refresh skill masak..

-jaga adik kesayangan..si cahir..dia sudah panggil aku kallo(kak long)..pelat sket la..dulu dia panggil aku laklongtu..aku pon x tau nape..

-kesabaran jaga cahir meningkat..walaupon kadang2 rasa nak marah gak..dia pandai wat aku tak jadi marah..haih..WE'RE NOT REGRET HAVING U..:')

-dengar abah membebel cari barang dia..kecoh 1 umh cari barang..aku wat x tau je..hee..dengar lawak abah yang kadang2 saja dapat dengar..

-g survey butik pengantin..(sementara dok kat umah)

-hantar jahit baju nikah

-beli langsir and mintak mak sedara jahit(jimatt..hee)

-men tenet secara unlimited..hoho..

-g makan kat luar sekeluarga..dah lama x macam ni..walaupon x semua..



ape lagi eh..dah x bape ingat..tapi aku mesti rindu orang2 kat umah sebab lama tak duduk lame kat umah macam skarang ni..

rindu

rindu

rindu

rindu

rinduuuuu

**yang ni x ade kat umah..tapi rindu jugek..:)



yang ni en berg je rinduu..:p

0 borak-borak: