east..west..home is da besttttt..

arini hari sebtu..hari coti..tapi rasa macam bukan hari coti..sebab aku kat lab..huhu..busan lahh..idop kat lab je..jap lagi nak g jalan lah ngan labmate..kalau umah aku kat bangi ni atau masih dalam selangor dah lama aku balik..


tapi....hakikat tetap hakikat..**tiba2**..umah aku kat kelate senah oiii..x larat la plak nak balik..terima lah hakikat dok overriver cenggini..winduuu lah kat umah..winduuuuuuu sangat kat budak kicik ni..


budak kicik ni suke buat gaya comel yang ntah pape..hui2..


petang tadi pegi beli-belah kat kedai depan tertengok plak labu..teringat plak sira labu mak aku buat..sedapppppppnyeeeeee..huhu..T_T

sira labu

pernah makan tak sira labu? yang masak ngan gula melaka+letak daun pandan+air je tu..

tak pernah eh?

rasanye semestinye manis..biasa makcik2 and nenek2 klate suke la sira labu ni(sebab tu anak2 dara diorang sweet2..**terbahak-bahak**)..kat luar kelate aku tak sure ade ke tak..sebab bila aku tanya member2 aku yang bukan klate seme cakap tak pernah makan..

tak kesah la anda2 pernah makan ke tak..yang penting aku suke sira labu ni..nanti balik klate nak mintak mak aku buat la..bukan aku x leh wat s'diri..air tangan mak lagi ade ummphhh..hoho..(alasan seorang pemalas yang munasabah..kan..:))

Comments

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's