Pages

Friends

Followers

Saturday, April 24, 2010

hari gaya hidop sehat

hari ni berhanging out bersama labmate aku,si Indah..kami dua orang je la sebab yang lain2 seme ade hal..x kesah la..berdua lebih baik bak kate lagu Acha Sapriasa..hihu..tahap bosang yang melampau menyebabkan kami keluar dari sangkar sambil menyanyi 'Aku Burung Di Dalam Sangkar'..ala..lagu sekolah rendah tu..ingat x?x ingat pon xpe..jangan pakse2 diri untuk itu..XD



kami berdua mengidam nak makan STEAMBOAT..tempat paling senang nak pegi mesti lah alamanda der..tempat lain x biasa la plak senah..tempat tu je la aku paling biase..okek la kan dari x tau langsung..kan..


nama pakwe sapa ni?

busuk ke steamboat ni?:p

indah x sabar nak makan

our steamboat..aummmm..

air kegemaran..sambal kegemaran..XD

mokcik ni sungguh teruja

mokcik ni kenyang sudaaaa..hee..

sesudah makan sekenyang kenyangnye..kami mengucap alhamdulillah..cewah..masing2 macam x nak bangun..sebab perut dah jadi labuh..



lepas makan semestinya kami ke checkpoint seterusnye..aktiviti memanjakan diri..bukan ke spa okek..kamek ke SAUNA!!!!



kitorang pegi bersauna kat TLS fitness, Sg. Chua, Kajang..jumpa lagi sorang labmate..K Wini..dia member kat fitness tu..jadi boleh la murah sket..kene bayar RM15..ok la untuk sekali sekala..kalau tiap2 ari kopak la poket makcik deknon..T_T..

aku x baca pon rules neh..hihu

bilik berkayu yang panas

gamba semasa bersauna tidak dapat diambil kerana kami berlapan belas es ex..haha..xde la sangat..x bleh la nak wat masuk hp kan..nanti hp pon bersauna..huhu..


kitorang bertiga dok dalam tu lebih setengah jam..aku kejap keluar..kejap masuk..panas der..sampai rasa xleh b'napas..last2 masing2 dah nampak lesu..penat macam main sukan la katakan..demi kesihatan dan kecantikan..kami rela berpanas-panasan..beauty is pain..konon..;p


lepas sauna..mandi manda la plak..guna ini..

lulur mandi k wini punye..syampu halia indah punye..aku tukang pakai je..:p

lepas mandi rasa fresh sangat2..rasa terdetox habis lah..hoho..sebelum ni aku wat kat umah je sauna ni..saja nak merasa sauna kat luar..konon macam suke menghabiskan duit..bukan..bukan..salah tu..untuk kesihatan x salah kan..haaa..


kepada yang x suke bersukan macam akak..try la bersauna..terbaikkkkk!!XD


1 borak-borak:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.