Pages

Friends

Followers

Sunday, April 18, 2010

sangat marah dengan orang hipokritttt

entry ni menunjukkan akak geram tahap volcano tengah menggelegak!!!


(google)


pegang akak dek non..pegang kuat2..sebelom akak tiba2 pegi zasss orang tuh..(fuh2)


tarik nafass..hemboss...tarik nafass..kentotttt.......hoh..lega rasa..



akak ni nak tanya..kat tempat korang ade tak manusia yang hipokrit dengan orang2 tertentu sahaja..maksud akak..orang yang keje dengan dia saja tau perangai dia sebenarnye..orang yang setakat datang borak2 @ bos yang jarang jumpa kulinya @ orang yang x duduk lama ngan dia x kan tau perangai dia yang macam setan pakai topi?atau lebih ayu lagi macam setan pakai selendang?

tarik nafas lagi..(tengah geram ni sampai rasa nak kentot lagi)


kat tempat akak ade orang macam tu dek non..pandai betol dia sembunyikan perangai dia tu..akak pon tak paham macam mane dia boleh jadi macam tu..x pernah terbongkar lagi perangai dia yang sangat busuk tu..

orang tu..depan2 baik betol..kalau sape2 mula2 kenal dia..nampak dia sopan..lembot..peramah..dedikasi..sistematik..sejokkk mata memandang la uolsss..


tapi..once bila dah kenal..rasa nak pijak je dia uolsss..bossy gile macam dia yang bayar gaji..pandai ngelat..amanah x bertempat..kaki ampu bos..konon x suke gossip padahal mulut dia lagi lancang dari mulut akak dek non..jaga kebaikan diri depan bos je..kalau dia rasa terancam dia cepat2 cerita keburukan orang yang dia rasa akan memecahkan telur tembelang dia..busuk gile ah kau!!!


ok2..mengucap2..astaghfirullah..


kesian aku tengok budak teraniaya tu..aku yang tengok depan mata dan mendengar tepi telinga ni sudah x tahan dah..kalau aku yang g serang memang x munasarawak la..tak nak aku wat hal ngan orang2 macam ni..tua2 ni dah rasa x larat nak wat gaya2 gangster dah..


ya Allah..lindungilah orang teraniaya itu..semoga orang yang macam pontianak harum sundal malam bertopengkan manusia itu mendapat balasan yang setimpal dengan perbuatannya..semoga dia akan sedar suatu hari nanti..


lega rasa




**akak pon idok le baik sangat..tapi berpada2 la nak wat perangai pon..kan dek non..

5 borak-borak:

fabulous.farah said...

huiiii..sapa ni?rajin nye noks update blog=D

Madi @ Aed said...

nanti i cite..tengah dok saje2..idea datang b'tubi2 la noks..haa

Halmey @ Berg said...

nak tau gak boleh x?

Madi @ Aed said...

x nak btau bleh?:p

Anonymous said...

Promotional clothing Abercrombie and Fitch for sale or Abercrombie as a gift, will always be beneficial to Abercrombie Sale any business. This is Cheap Abercrombie a great way to impress consumers Abercrombie outlet and grow brand loyalty abercrombie Jeans and popularity. This is a quite flawless form of marketing. Your imprinted Abercrombie Pantslogo provides instant recognition. Abercrombie Tees These eye-catching articles of clothing are a foolproof way to increase profits and a cost Abercrombie Shorts effective form of marketing. Some use this plan to earn profits and then save them for future expenses. Abercrombie Sweaters You can get a huge range of promotional gifts or other promotional items on It is encumbered with a wide range of designs, styles and colours of assorted promotional items. These items can be used as promotional gifts and resourcefully distributed to the target customers to have a long lasting impression on them and make a huge profit in exchange.