Pages

Friends

Followers

Wednesday, April 21, 2010

nak rasa suke ke tak

petang tadi..akak berjalan-jalan kat luar lab..tiba-tiba terserempak dengan sorang pakcik lab yang namanya en Is..

en Is: nak g mana ni

madi: ye en Is..nak g lab NMR..(senyum monyet)

en Is: kamu ni macam tak sehatt je..sakit ke?

madi: eh tak lah..saya sehatt..okek je ni..

en Is: nape nampak kurus je ni?

madi: ha??(akak raba pipi..tembam je..x brubah ponn..)..yeke en Is..tak de la..sama je..(ececeh..padahal dalam hati tengah sengih sbb cakap aku nampak kurushh..:p)

en Is :iyeee..pastu nampak kamu jalan macam senget je bahu tu?

madi :ha??senget??(hoh..hati yang sengih macam btk U bertukar menjadi U terbalik)

en Is : iyye..kamu sakit ke?

madi : oh.(.garu2 tudung)..saya jatuh dalam bas aritu..kepala lutut ni t'alih..siap kene simen kaki ni..bla..bla..bla..tapi sekarang dah ok..dah boleh jalan macam biasa..

en Is :ooo..patut la..

madi: ok la en Is..saya g dulu..nak g wat keje..(sambil kontrol jalan konon xnak bagi nampak senget bahu..tegak macam askar..konon)

en Is: ooo..ok2



balik lab akak terus tanya membe2..akak jalan senget ke x..seme cakap x..ish..pelik akak tau ngan kate2 en Is tadi..dia je ke nampak akak jalan bahu senget?atau memang selama ni akak jalan bahu senget?atau lantai yang aku lalu tu senget?atau spek mata en Is tu senget?


(terus lenyap ingatan mengenai kurus yang dikatakan en Is..:p)

nak rasa suke ke tak?TAKKK...

5 borak-borak:

fabulous.farah said...

suka tetap suka..ke guane?=p

Madi @ Aed said...

hoho..tapi xse napok bahu senget..huhu

encik azuwan said...

sila berbahasa melayu.tq.haha.

Madi @ Aed said...

hoho..sori orang johho..hoho..

Anonymous said...

Promotional clothing Abercrombie and Fitch for sale or Abercrombie as a gift, will always be beneficial to Abercrombie Sale any business. This is Cheap Abercrombie a great way to impress consumers Abercrombie outlet and grow brand loyalty abercrombie Jeans and popularity. This is a quite flawless form of marketing. Your imprinted Abercrombie Pantslogo provides instant recognition. Abercrombie Tees These eye-catching articles of clothing are a foolproof way to increase profits and a cost Abercrombie Shorts effective form of marketing. Some use this plan to earn profits and then save them for future expenses. Abercrombie Sweaters You can get a huge range of promotional gifts or other promotional items on It is encumbered with a wide range of designs, styles and colours of assorted promotional items. These items can be used as promotional gifts and resourcefully distributed to the target customers to have a long lasting impression on them and make a huge profit in exchange.