Pages

Friends

Followers

Sunday, April 4, 2010

sedih srottt srottt



semalam nek train 7.00 ptg(petang ke malam?:p) dari t. merah,kelantan..amik tempat tido untuk membolehkan saya tido dengan aman..hee..


bukak2 mate dah nak sampai..eh..awal plak train sampai..kol 7.00 pg dah sampai kajang..
terkocah-kecoh aku mengemas barang-barang dan pakai tudung..selamat aku tak terlepas sampai KL Sentral..huhu..

sampai komuter Kajang kene beli tiket komuter plak RM1 utk ke komuter UKM..pegi kat kaunter tiket tu sempat lagi abang jual tiket tu tegor.."DIK..ADE TAIK MATE LA"..haa?aku jamah-jamah mate..tak de pon..woh2..malu SI OTTT..aku sengih2 je cover konon..(dalam hati..siot abang ni..tau la mate aku sembap nangis semalam eh tak tak...baru bangun tido..aish)


sampai umah sewa tepon mak..mak cakap cahir bangun tido terus panggil nama aku ngn adik aku si ayas..terus mate rasa nak berair..:(


jgn sedih2 dik oii..akak pon sedih ni..huhu


dok dalam bilik umah sewa ni rasa KOSONG..haih..kembali sunyi sepi..no suare cahir..no suare mak abah..no suare adik2..no suare tv katun cahir..no..no..no..kembali berdikari..perut lapar bercerottt..tapi xde ape..(klu kat umah..lapar je g dapor..nak ape seme ade..huhu)

wuuuuuu..wuuuuuuu..


dah lame x HOMESICK!!!!:(




**terus msg en berg..en berg ganti jadi mak skejap..:)


2 borak-borak:

fabulous.farah said...

heheh..u lame ngat dok umoh dekpon=)

Madi @ Aed said...

tu la yah..ore rs blurr ngat sapa bangi..i'm klantanese gul ever..huhu