Pages

Friends

Followers

Tuesday, April 6, 2010

Elakkan minuman ini ketika 'datang bulan'



awak2 suke tak minuman ini?Kalau awak2 tak suke memang baguih lerr..kalau macam saya hari2 rasa nak minum minuman ni..memang mania lah ngan ayaq ni..lagi2 kalau tension..nak minum air ini je mesti cakap sebab tension(alasan..padahal mak daah ketagih uols..huhu)

"pengambilan KOPI,TEH,MINUMAN KOLA & COKLAT akan membuatkan anda lebih gusar,rimas(ni aku tambah),serabut(ni pun aku tambah..heh)..dan tidak selesa sepanjang 'datang bulan'."


"semolek2 nye, berhenti seketika daripada mengambil minuman sebegini..(sape2 yang tak nak minum terus pon bagus juge)..Selepas tamat tempoh bulan mengambang itu, sambung lah kalau nak..nak qada pon bolehhh..hui2..





**bile minum malam2 mula la xleh tido..pastu mula cakap macam nak kene insomnia..drama king sajo..


2 borak-borak:

encik azuwan said...

owh..tunang berg..nnt link xchange..hehe..

Madi @ Aed said...

haha..sila2..