kuchi2 cahir



smalam mood cahir baik sgt..seme bende yg aku suruh dia ikut..sampai seme benda aku cakap pon dia ikut..haa..comel..suh pakai baju n suar s'diri..dia pki sdiri..suh diam dia diam..suh sandang beg dia sandang..


along: adik..meh nk zip beg..beg tebukak tu
cahir: beg mukok(terbuka)?
along:a ah
cahir hulur beg..good boy..:)

time nak pki sluar..

along:adik..pakai sluar
cahir amik sluar pakai tapi sluar tu jatuh balik sbb longgar..
cahir:ahahaha(gelak)..aloh..aloh..(salah..salah)
rupenye bukan slua dia..aku salah amik..cahir plak gelakkan aku..not good boy..-_-''

ni bkn aku yg suh dia pegang labu..dia yg nak..konon2 posing ngn labu..


cahir yg kecoh

suke buat muke monster..


Comments

Mag said…
ala..rindu r syahirT_T
Mag said…
dok au balik biloooo

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's