Pages

Friends

Followers

Monday, March 8, 2010

runsingnye saye

tadi baru lepas gayut ngn en berg..kebiasaan b4 tdo..perbualan mlm ini, en berg menegur saya yang sgt bersungguh bermain tenet..saya mmg perasan yang itu..dan sudah mengagak en. berg akan menegur..oh en berg..memang calon yang sgt sesuai utk saya..pantas,cepat dan cekap bertindak untuk menegur..huhu..+ 1 markah utk u..(adakah markah saya berkurang utk u kerana sifat leka saya?)huhu..jadi..saya x boleh tdo..terpakse la saya m'buke semula tenet utk menyenaraikan ape yang terbuku di hati dan fikiran..juge memikirkan utk masa dpn saya dan bakal suami saya(wah..x tahannye ayat ni.. X8))..sori en berg..

sebenarnye saya dah lama runsing pasal benda duniawi ni..dh lamee sedar benda ni..tapi x ade tindakan..camane?

-terlalu leka dgn benda x bp penting..x kuat untuk mengatasi..

-sangat berat utk menyetat(start) penulisan thesis..x pernah cuba..(tapi dah wat folder..dah lama dah..folder je?)

-macam x bersemangat..klu tenet bersemangat plak..

-macam x fikir masa depan..tp fikir pasal nk kawin..eh..gatalnye?

-x nmpk lagi hala tuju kerjaya..cammanne ni?

-byk men ngn emosi..camane ni?

-perasaan malas membuak2..camane nk jadi kuat utk rajin ni?ngadap tenet rajin plak?

-orang nampak aku lebih ke -ve je..camane aku nk elakkan org2 yang m'jatuhkan semangat aku ni?mesti korang ckp wat x tau je..tp bukan senang klu mmg kite kene ngadap dia je slalu..

-sensitif..kadang2 bagus..kadang2 mmg x bgs..
cth hari ni aku rasa mcm perasaan flat je..pastu aku rasa macam en berg pn berperasaan flat je ngn aku..dpt msg tp x happy..x rasa happy love mode..rs flat love mode..ini bahaya ni..bahaya ni..jauhkan perasaan itu..sori en berg..jgn ambik pusing pasal ni..:(

-skarang rasa byk memendam..x berani nak meluahkan..sebab bila dah luah2 akhirnye saya yang salah..haish..

-mcm xde disiplin diri..oh..kenapa rasa down sgt?kene bomoh ke?astaghfirullah..ngarut je mulut..mulut pn leka ye?-_-"



*ok2..esok stat operasi menulis..susun dulu folder jurnal yang nak dibaca..eh..esok g fisio..ok..balik dari fisio..










bile rasa macam ni terasa sgt keseorangan.. X'(


0 borak-borak: