Pages

Friends

Followers

Friday, March 5, 2010

kakiku bebas

smalam dh slamat simen kat kaki ni dibuke..
rase nk hayun kaki ni laju2..
rs bebas btol..tp xbleh..x bleh..
kang nnt tercabut lagi kepala lutut ni..

lepas nurse buka simen ni..
nampak la segala parut2 bekas kene garu..
malu betul..tp aku mmg x tahan gatal..
biase la..bile dh kene simen seminggu..
maknanye batang kaki ni x mnd selama seminggu..
mesti la daki akan menebal dan jd gatal..
apalagi..aku garu selagi boleh dan smpai puas hati..-_-"

lepas simen buka,doktor goyang lutut..
kecut perut dan lutut aku..
aku t'byg klu la lutut aku t'alih lagi masa Dr goyang tu..
eee...naye..x nk..
siap t'keluar lg kt mulut aku "adeh..adeh"
padahal x sakit pun..takut je lebih..huhu

Dr: sakit ke?
aku: x..hee
Dr: penakutnye anak kak nah ni (smbil senyum)..(mak name sapinah)
mak: k long ni mmg penakut..plak tu x prnh sakit sblm ni..
aku: sengih2..

8 mac ni kene g fisioterapi plak..
kene blaja balik cara jalan..
aku skarang wpon dh buang simen ttp b'jalan mcm ade simen kt kaki..
urat2 ni pn mcm terik semacam je..
cepat la sembuh wahai lutut..alahai








kesimpulan:jaga lah lutut..terutamanya pemain bola..ade yg terasa?:p