Pages

Friends

Followers

Monday, March 22, 2010

karakter melalui meja kerja



anda ada meja kerja?atau sekadar kerusi?atau dua2 tak ade?


budak kicik ni pon ade meja..ololo..comeynye..mesti meja bapak dia ni..

tak ape2..baca saja..mungkin yang tak ade tu akan tiba2 dapat meja dan kerusi selepas m'baca entry ni..:p

MEJA FORMAL

ohh..santeqnye pc dia..eksekelusivvvv

sentiasa teratur,kemas dan bersih..hanya terdapat barangan kerja sahaja termasuklah fail, dokumen dan buku2..

KEREKter: seorang yang serius bekerja..pekerja ini sangat fleksibel apabila berhadapan dengan pelbagai kerenah rakan sekerja..mereka juga dikatakan bijak membahagikan masa antara bekerja dan berhibur..

MEJA CERIA

uii..klu dpt meja camni aku pun nk g keje ari2..:)

biasanya diorang letak foto2 dan aksesori pelbagai saiz..kadang2 kat meja dia sama je kale brg2..buku oren,beg oren,fail oren,frame gmb oren,baju oren..berpinar mata tgk meja dia..(@_@)

KEREKter: kreatif..mudah mengikut peraturan..bertanggungjawab..berfikiran terbuka..penghibur..mudah didampingi..disukai sesiapa sahaja..

MEJA BERSELARAK

wayar sepah2..siap ade gamba 18sx kt blakang tuh..klu ngantuk je tgk gmb tu eh..ish2..

KEREKter: pemilik meja ni kreatif tapi sukar ikut peraturan..kurang bertanggungjawab..mudah panik..kurang bijak bahagikan tugas mengikut skala prioriti tugasan tersebut..namun sebalik kekurangan tersebut, mereka mempunyai sikap positif yang harus dipuji..mood sentiasa baik..berupaya selesaikan tugasan dengan memuaskan dan berkualiti..

MEJA KOSONG

bosannye meja ni..mcm nak muflis je..

pemilik begitu mengutamakan kebersihan dan kekemasan meja..peralatan lain seperti kertas, alat tulis,buku nota dan sebagainya disimpan di dalam laci dan hanya akan dikeluarkan sekiranya ingin digunakan..

KEREKter: serius dan mengutamakan disiplin sewaktu bekerja..mereka tidak akan meninggalkan tempat duduk selagi keje belum selesai..tidak gemar bergurau semasa bekerja menyebabkan pergaulan b'sama rakan sepejabat agak rendah..


anda nk meja mana??lu PK la sdiriiiii!!!!hee


3 borak-borak:

fabulous.farah said...

no 3 kut..hehehe

Madi @ Aed said...

haha...nk meja ade 18sx eh...haaa

Anonymous said...

Promotional clothing Abercrombie and Fitch for sale or Abercrombie as a gift, will always be beneficial to Abercrombie Sale any business. This is Cheap Abercrombie a great way to impress consumers Abercrombie outlet and grow brand loyalty abercrombie Jeans and popularity. This is a quite flawless form of marketing. Your imprinted Abercrombie Pantslogo provides instant recognition. Abercrombie Tees These eye-catching articles of clothing are a foolproof way to increase profits and a cost Abercrombie Shorts effective form of marketing. Some use this plan to earn profits and then save them for future expenses. Abercrombie Sweaters You can get a huge range of promotional gifts or other promotional items on It is encumbered with a wide range of designs, styles and colours of assorted promotional items. These items can be used as promotional gifts and resourcefully distributed to the target customers to have a long lasting impression on them and make a huge profit in exchange.