gud lak miptapuding

smalam mak abah farhan(adik no 4) cahir(adik no 6) g anta mie(adik no 5) g MRSM PC..aku x ikt..x larat nk bwk kaki yg masih longlai ni..akhirnye pegi gak dia asrama..mule2 mak abah x bagi..risau ade..takut x pndi nk jg diri ade..takut dia lupe diri pn ade..hee..so dia pn jenis x kesah..bila mak abah x bagi dia pn ok je la..wat x heran je ngan tawaran tu..

beberapa hari selepas berakhirnye tarikh tawaran tu, pengetua MRSM PC tu tepon..suh mie pegi skolah tu..baiknye pengetua tu..dua kali dia tepon..siap lanjutkan lagi due date..mak abah dh berfikir2 balik..patut ke x patut mie ni pegi..mie mmg diam je..x leh nk wat keputusan..ditelan pahit dibuang sayang org kate..last2..mak abah buat keputusan suh mie terima je tawaran tu..mie pn mcm biase..ikut aje ape org suruh..jenis x kesah la aku kate..

dok kt umh ni mule lah terasa kekurangan org..klu sebelum ni aku yang selalu meninggalkan umh..huhu..kesian farhan..adik msk asrama..dia siap ckp lg mcm bes je skolah baru mie..dan dh xde gang nk men n gaduh2..lumrah kehidupan..cahir pn terasa gak..dia dh la jnis sensitip..smalam aku tny:

aku: adik g mane?
cahir: g koloh(skolah)
aku: amie mane?
cahir: ...senyap..wat x tau..tgk tv..
aku: ceh..x jwb..sdih la tu..hee

cahir n mie


gud lak mie..blaja molek2..jgn bajet pandai wpon u rs pandai..nnt jadi malas blajar..jgn tinggal smayang..pandai2 la bgn sdiri pagi2..rjn2 basuh baju..jgn busuk2..nnt bdak pompuan ngumpat..rajin2 shampu rambut..lepas mandi pakai deodorant..nnt ketisam..ok..


hee..dh2..

Comments

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's