Pages

Friends

Followers

Sunday, March 7, 2010

emosi sampai tdo

ok..perasaan xde mood dan ber emosi menjelma lagi..x sukenye begini..setiap kali datang bulan mesti ade je bende yang buat rasa x bes..why2?why?

kali ni x senggugut..dh bagus dh..tapi jadi xde mood nk makan..mak masak letih2 x nak sentuh sikit pun..eh sentuh gak..suap nasi kat cahir..

en tunang x balas msg pagi td pn jd rase x bes..padahal klu time biase xde la kisah sgt..kebetulan plak dia tak dpt pn msg aku tu..ape ke jadah maxis nk crossline time emo2 ni?x pasal2 rase x bes..haish..



adakah malam ni tdo dalam keadaan emo?
cukopp2..p tdo..p tdo..

0 borak-borak: