makan kfc tapi bukan kfc



ye..tadi kami makan fastfood tapi bukan KFC..Mc D?lagi bukan..PIZZA?no..no..A&W?ternyata semua salah..jgn pening2..








ini tempatnye.....

sindibad..bukan sindiket

1st time aku makan kt sini..adakah hanya di Tanah Merah, Kelantan ade kedai ni?..adik aku cakap kt Kota Bharu pun ade..

menu dia lebih kurang KFC..ade ayam, kentang putar,coslow,fries,kabab(kebab),BERGer dll..


nampak x menu?x nampak pendek umur..:p

hanya kami sefamily makan kt ctu

memang x ramai kot datang sini..aku tengok yang datang2 just tapau(bungkus) saja..memang famili aku jenis suka mencoba dan x kesah..redha je la kann..mak abah aku mungkin suke kedai ni..Fastfood Islamic..:)

muka redha

cahir "kakak!!order ayam seekor!!"

ayam sindibad

rasa ayam dia bleh tahan..ok sajo..tak hanyir..betul2 masak..tepung dia crispy..dan yang pasti dijamin HALAL..hee..

Haji Che Manshor..our lovely abah..

mie(adik no 5) wit cool sos bottle..hee

farhan(adik no 4) and our sweety mak..

suke plak aku tgk pic ni..:)

makan penuh kesyukuran..hee



makanan ok tapi sunyi sepi..xde feel..family aku la yang memeriahkan suasana kedai tu..lagi2 si cahir..ok la tu kan..hee..


Comments

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's