semesta


SEMESTA

Faizal Tahir



arah yang ingin ku tuju
setiap satu yang ku mahu
semua yang terus ku beri
hanya kerana
kau ada
selalu

apa yang ada menunggu
di hadapan bukan untuk aku tahu
harapan menjadi nadi langkahku
dan aku di sini
kerana engkau ada

hadirmu bicara senyuman
satu-satunya
membakar semangat membara
api di jiwa
siang malamku
hitam putih dan biruku
kau terima aku
terus aku kenal satu
kau ada
selalu

apa yang ingin ku tahu
detak naluri hati
memberi pasti
harapan menjadi nadi langkahku
dan aku di sini
kerana engkau ada

hadirmu bicara senyuman
satu-satunya
membakar semangat membara
api di jiwa
siang malamku
angan-angan dan sedarku
terima kasih
tinggal aku kerna satu

fahamilah takkan mampu terus
tanpa kamu
terimalah yang ku mampu beri
untuk kamu
bagai pelangi gerimis yang lalu
cahaya saat ku buntu
harus kau tahu ku di sini kerana
kau ada
selalu

kau ada

harapan menjadi nadi langkahku
dan aku di sini
kerana kamuuuuuu

Comments

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's