baru nak suke




anda suke pakai tudung camane?

i?

i ni bukan jenis hup-to-date pon..x mengikut pesyen sangat pong..ikut sedap pakai je..last pesyen yg i try - tudung syria..orang lain dah berzaman pakai tudung mcm ni..aku plak baru nak try..kan dah cakap..aku bukannye hup-to-date pongggggg..belasah ajo..;0

mula2 i tgk org pakai macam pelikkkk je..aku takot muka aku nmpak lagi boooolat..aku x beran amik risiko..so..aku x berminat la nk beli..

satu hari..adik aku yg agak2 up-to-date pasal tudung ni membeli la plak tudung syria ni..dia suh aku try..aku pong apalaga..toraiii la..

time ni 1st time pakai tudung jenis gini

bila dah pakai rasa best plak..selesa..x pyh gosok(ini yg penting..:p)..tengok kat cermin mcm ok je..amik gmb mcm ok je..heh..

pastu g pasar..beli la selai..

1st time beli..asik pakai yg ni je la..suke sangat la konon..

pastu..beli lagi

pastu beli lagi

pasni?

macam nak beli lagi..;p


aloh laaaaa..inilah manusia..bila dah sukeeeee...


Comments

Byzura Mj (By) said…
lawa je. huhuhu den muko bolat..takot nak try
madihahmanshor said…
toraiii dulu bai..baru tau..:)

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's