Pages

Friends

Followers

Wednesday, June 16, 2010

kenyang

semalam berbuke kat umah adik..tido kat umah beliau..temankan beliau semalaman sebab suami beliau aka adik ipo i g outstation..

i berbuke makan pecal je..walaupong je, tapi bertambah gak makan bende ni..tapi pecal je la..xde nasik..i on diet..hihu..


kuah pecal..import dari klate..mak wat..yumm..:P'''

sayur-sayur dalam pecal..semua rebus kecuali keropok keping tu..:p

dah lama x makan pecal dek non..berselera i makan semalam..lepas makan i tertido..hoho..memang macam ular betoll..senyappppp je bile dah kekenyangan..x elok aktiviti ni untuk mereka2 yang berdiet termasuk i..T_T

ini lah ''Merce Type A '' i..si KH(kancil hijau)..tibe2..hee

hari ni x puasa..esok kot baru nak puasa ganti hari kedua per sepuluh hari..hee..

harini semangat nak makan tengahari..kedai ni dekat ngan restoran azura n haji samuri bangi..nama kedai ni aku x tau..macam xde nama je..x nampak pon signboard ke banner ke kat depan kedai ni..atau mungkin i x perasan..:p

my lunch..RM 4.20..murah kan?

mek ni sebok ngambik gambo

indah punye

err..k za punye..keringgg je..mcm tuan dia yg kurus kering..:p

k za yang dah lapar

k lino's

yaaaa..k lino dah ready nak melibas..indah oii..letak2 la tepon hang tu..:p

**kenyang..pueh hati den..ok..esok puase..:D**

6 borak-borak:

fabulous.farah said...

muroh~ tupang copy gambar.hahahah

Madi @ Aed said...

hamik laaaa..hee

Nur Indah Abdul Shukor said...

hahah lucu ahhh

Bai said...

f.f baru ngumpat jeles tengok along tido..hahaha

Madi @ Aed said...

indah:lucu jugok..haha

Madi @ Aed said...

bai:itu la..ngumpat secara tebuke..haa..:p