Pages

Friends

Followers

Tuesday, June 15, 2010

puasa di bln rejab



arini puasa..di bulan rejab ni elok la puase ye..tapi aku bukan puasa sunat..puasa ganti..huhu..dah lama x puasa..arini kire first day puasa..penatttttttttttnye..dah la kerusi kat meja lab ni xde penyandar..penatttttt belakang akak dek nonnnn..

penattttt siotttttt

bila hari ni dah puasa..maknanya ada lagi 9 hari lagi puasa kene gantiiii..banyaknye lagi..skarang baru nak rasa CUAK kannn..kalau la puasa ganti ni orang lain boleh ganti dah lama aku mintak en berg tolong ganti separuh..eh..hehe..sape suh tangguh2 ganti puasa..lambat2 kang tak pasal2 kene bayar fidyah..nak ke?X NAK!!!

GooD LucK MadI
9 days to go!!
**adeh**

huahhhhh...ngantuk ahhhh

4 borak-borak:

Nur Indah Abdul Shukor said...

berusehelaahhhh!!!!nanti hari ke-10 aku blanje mu buko poso!!!hahaha..mau nggak??!!

Madi @ Aed said...

haha..yaka??mau!!mau!!:D

Nur Indah Abdul Shukor said...

Mau ka??baguih2!!!nanti ana fikirkan tempat nya dimanakah!!!

Madi @ Aed said...

berehhhhhhh!!!