Pages

Friends

Followers

Friday, June 4, 2010

bornday k lino part 1

4 June 2010

arini bornday sorang lagi labmate yang dah nak abis pon masternye..seperti biase..kol 12 tengahari..kitorang kuar senyap2 ke kedai Resepi Rahsia tanpa mengajak k lino..sisihkan dulu tuan empunya besday..biar dia rasa sedih dulu di hari kegembiraannye..hua2..

sampai kat kedai Resepi Rahsia..dah ramai orang..ramai rupenye suke makan kek..**tibbee**

Resepi Rahsia

Indah tengah kusyuk tgk kek

dua orang ni mmg wajib ade..:p

sabar menunggu

mek ni makan laksa sarawak

ini I punye..Viatnamese beef noodle soup

jemput makan

lepas makan..kitorang tunggu nak order kek..lama gile tunggu..

mek ni dah hilang sabar

sempat lagi amik gamba gang2 kek

k za yang penyabar pong dah hilang sabo..

pastu..x jadi beli kek kat situ..terus bayar dan blah..sebab diorang xnak layan..ok fine..lebih 15 minit dok tegakkkk je tunggu nak beli kek..diorang wat tak tau..panggil2 pon wat x dengar..macam S sajo serve kat situ..huhu

kitorang pon tanpa berputus asa terus bergegas ke SR yang lain..aku tunggu dalam kete je..dah mls nak turun..Indah ngan K Za tolong g beli..Selamat kek yang dikehendaki tu ade..:)

macam x sesuai je amik gamba syok sendiri gini..ini kebudak-budakan..

haa..gamba perasan macam ni lagi sesuai..heh

bersambunggggg..


0 borak-borak: