Pages

Friends

Followers

Tuesday, June 1, 2010

kulit dagu sensitif




kenapa sensitif sangat kulit muka akak skarang ni?huhu..

sejak dagu akak kene asid haritu..dah lupe dah bulan bape..kulit dagu menjadi sangat nipis dan sensitif..dagu akak baru je elok aritu..pastu beberapa hari yang lepas akak g pantai kat PD..bukannye mandi ponnnn..jalan2 je..ngan en berg..hihu..dah lama rasanye x dok tengah panas terik..

mula2 jadi merah je dagu tu..bleh la lagi cover ngan bedak..tapi lama2 dah macam kene bakar dah..sama macam kene asid dulu..siap ade nanah lagi(maybe b'campur ngan lubang jerawat..:p)..x dapek lagi dicover dengan bedak..huhu..porfavor..


dagu cedera..kulit kering yg hitam tu aku dah cabut..:p


ye..kulit hidung pon turut menggelupas..bravo madi!!

macam makcik sudaaa


**OK..SEKARANG ADALAH BEAST MODE**

T_T

2 borak-borak:

fabulous.farah said...

abeh lah..lagi 3 bulan sompat ke sembuh tu=p

Madi @ Aed said...

huhu..I'Allah