seminar ncnr2010



seminar..seminar..seminar..

poster..poster..poster..


180510..kali ni aku g seminar kat kelantan..kat Hotel Grand Riverview..dalam lab aku..aku sorang je kene g..tak semangat langsung nak g..mujur lah ade sorang member yang aku kenal kene pegi seminar tu jugak..ade gak la gang kat seminar tu..

ala..malas nak rotate..:p

me n syai

madi n her poster

alamak..nampak plak baju kedut2..mak dah iron bj ni tau..:p

bosan la jugek..sebab seminar tu x berkait sangat ngan aku punye projek..sket2 je berkait..huhu..

sume gula2 ni aku yang makan..ngantuk gile babas nyah..

utk hilangkan ngantuk..menconteng le kojenye..huhu

before balik..kitorang bergambo la kat tempat2 yang agak sesuai untuk bergambo..hui2..


syai ni comel..perangai dia pon comel..
gewe dia pon comel..tttibbbee..

dalam lift


foyer hotel

ade sape2 kenal bdk ni?hee..

tanah merah di situ!!heee..






semoga tidak bosan melihat gamba i..ahak2..hak tui!!:p



Comments

Mag said…
i dengar u potem.hahahaha
madihahmanshor said…
huah2..i bosang derrrr...

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's