keje banyak tapi...

14 aribulan ni aku balik klate..yea!!!

dalam excited2 pon..aku risau..keje banyak beb..xleh handle dah..asal balik umh sewa je dah malam..asal malam je baru balik umah sewa..

aku balik umah ni pon sebab ade seminar hari selasa ngan rabu depan..alang2 dah rabu aku sambung je la cuti sampai sabtu baru aku nek train balik bangi..hihu..

mula2 aku nak balik bangi hari khamis lagi tapi mak aku cakap alang2 tu,balik je la bangi hari sabtu..tanpa berfikir lebar, aku pon beli la tiket train balik bangi hari sabtu(bukan aku beli..aku mintak abah aku tolong beli..heh)

lame plak rasa aku balik cuti..risau..risau..risau..sebok..sebok..sebok..keje banyak tapi aku balik gak klate lame2..

xpe lah..bile lagi..(sedapkan hati..huhu)

Comments

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's