Pages

Friends

Followers

Tuesday, May 11, 2010

panjang tangan??

ni bukan berkaitan dengan pencuri,perompak @ seangkatan dengannye..




en berg yang baik hati telah belanje aku beli baju kurung..masa try2 tu aku x bagi perhatian kat bahagian lengan baju tu..padahal bahagian ni pon selalu bermasalah ngn aku(biasanya lengan baju kurung yang aku beli mesti singkat dari lengan aku)..bile try bahagian body dah ngam, aku amik je la..lagi pon ade orang nak tolong bayar..lagi laju la aku amik tanpa sebarang kompromi..hua2..



bile aku pakai pada hari yang sepatutnye aku pakai..baru perasan lengan tu singkat sket..haih..kenapa la masa try2 tu aku x prasan eh?excited sbb orang nk blanje gamaknye..




nampak x kesingkatan lengan baju ni?
mungkin x nampak sangat..meh aku tunjuk gmb kedua


nampak x?singkat kan?

kenapa selalu macam ni eh?tangan aku ke yang panjang sangat?keturunan ape eh yang lengan panjang tu?**adakah sedang mahu mengata diri sendiri??**ke memang orang pakai baju ni lengan singkat?eh?


ok..untuk x nak bagi nampak lengan tu sengkat..cover la konon..aku pun



tarik la lengan baju lagi sengkat..fesyen lengan 3 suku..hihu.. XD


singkat=senteng..hui2..




**en berg..baju ni santeq..i suke..hee..**

5 borak-borak:

ElyaElmo said...

tayang cincin ke?? ke tayang inai?? ke tayang jam hik3..
kidiing jee k sis :D

fabulous.farah said...

hahaha...memang u suke kan pakai sikak2..kalo baju biasa pon memang u lipat kan=p

Madi @ Aed said...

elmo: hai..akak tayang semua..heeeeee

pn farah: haaa..org buat baju tu macam tau2 je i suke lipat2 lengan..:p

Nur Indah Abdul Shukor said...

ade jugak gambo aku tesekat situ,,,heheh

Madi @ Aed said...

hehe..memang la..gamba mu selalu ade..