adik pompuan saya

dalam adikberadik..kami dua orang je pompuan..beza umo setahun je ponnn..rapat macam kembar..

masa kecik aku gelap sket..adik aku puteh..mcm gmb ni..(bkn gmb sebenar)

masa kecik2 macam ni la men..kalau kalah..gaduh..heh

masa sekolah rendah aku memang jaga adik aku ni..kalau ade sape2 yang kacau @ mengata adik aku..dengan gangsternye aku pegi serang budak yang buli adik aku..caye x?caye x?(betollll noksss..x tipu ni..)

kitorang memang rapat..tapi semakin rapat bila masing2 dah start dok asrama..konon jadi rindu..teringat..nyesal gaduh masa kecik2..eh?hee..

kalau ade probo..we share each other


lame2 kami semakin meningkat remaja dan belia..dah abes belajar..tup..tup..adik aku dah x sabar nak kawen..sape x sedih bile terpakse lepaskan gang kamceng dari kecik..aku merelakan la adik aku kawen dulu..jodohnya dah sampai kan..

masa adik aku kawen

tahun lepas dia pregnant tapi gugur..x ada sebab ape2..bukan sebab jatuh @ salah makan @ ape2 lah yang berkaitan..kesian adik aku..masa dia gugur tu aku yang teman dia g hospital..masa tu kebetulan suami dia outstation..sedih giler tengok adik aku sedih masa tu..

berkat kesabaran..usaha bersungguh2..eh?..:p adik aku pregnant lagi..kali ni..baru je aku dapat berita gembira ni beberapa hari lalu..kali ni harapnye dia jaga diri n baby betol2..jangan lasak2 sangat..



jangan selalu sedih2..stress2 ye yah..nanti u dapat baby macam ni..

"mak tak bagi susu..huhu"

jangan garang2..nanti baby pon muke garang..

"mana mak aku neh!!aku nak susu la!!"

jangan banyak tido..heheh..

"mak..saya tido dulu ye"

jangan selalu tengok Mr Bean..

takot tak?hee..

errrr..jangan selalu sangat tengok cermin..nanti baby u jd perasan..:p
"santeqnye akooo mak"..xp

hepi 2 selalu ye puan farah..nanti baby u periang macam baby ni..hee..



TAKE CARE YAH!!MUAH!!

Comments

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's