petang wesak yang lebat



ape yang lebat??haa..perkataan hujan x diletakkan ndok..ndoknye orang yang post entry ni..

hari wesak sepatutnye cuti..tapi aku wat2 x cuti la..g la lab even kalau cuti memang berattt sangat mata ndok ni nak bangun pg2..keje banyakkk..banyak ke?banyak kot..banyak lerr..memang banyak..huhu..

pagi2 suasana memang bahagia..x ade tanda2 macam nak hujan petang pon..tengahari macam biasala..panas ibarat mendidih tahap 100 darjah celcius..bila kol 4 petang awan dania dah jadi kelabu..kol 5 lebih2 awan dania dah jadi hitam pekat macam dah malam..

kat lab tu aku ngan mek indah je wujud ari tu..mek indah plak dah nak balik dah masa tu..aku pon ikut skali la nak balik..x larat aku nak melangut sorang2 kat lab tu..kalau x hujan x pe gak..kalau time hujan, dengan kilat n guruh yang mencakar2 kat langit tu dum dam dum dam..baik aku balik..kalau tak mesti tergedik2 lutut aku sorang2 kat lab tu tahan takut..

kuar je lab aku berlari2 masuk kete..lebat gile hujan..wiper kete macam x berfungsi sangat..ikut ati mau je aku wipe ngan tangan tapi aku rasa wiper kete tu lagi bagus dari tangan aku..**melalut**

jalan before masuk umah aku memang dah banjir dah..banjir kilat..well..dok kt bandar mmg slalu mcm ni..(bandar la sangat..haktui)..sampai je kt umah sewa aku..mata kelip2 je tgk umah naik air takat buku lali..

air longkang melimpah..perkara biasa..

aku pon wat keputusan stay je dalam kete sampai hujan benti n air surut..

sebelah tepi ni surau..ade budak tahfiz..aku tutup semua cermin dengan benda2 alah ni..
supaya budak tahfiz x ngorat..**muntah hijau**

teratak sewa..ala2 setinggan

ndok ni kebosanan

lebih setengah jam kot aku dalam kete tu..dari kol 5.30, kol 6 lebih sket2 baru aku leh kuar dari kete..mau nye x bosan..bosan macam nek ketapi..mujor lah lepas tu jejaka idaman i pon sampai..**tibbbbbeeeeeee**

Comments

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's