Pages

Friends

Followers

Wednesday, July 27, 2011

tempoh berpantang sudah tamat

arini cukuplah 40 hari rayyan berpantang setelah berjaya melahirkan momynye..terbalikkan perkataan berwarna biru tu..heheh..

rayyan 40 hari

sepatutnye harini aku last berurut..tapi tukang urut ade hal kecemasan pulak..x dapek la berurut harini..x tau la bile bleh berurut ni..

semasa berpantang..selain bertungku dengan tukang urut..mak aku suh bertungku sendiri jgk..aku gune benda alah ni..

bukan bantal rayyan ye anak2..

bes jgk guna benda ni..sape2 yang senggugut tu bleh la gune benda ni time sakit-sakit senggugut..i'Allah bleh hilang..

sepanjang berpantang..muke aku tak berminyak pong..tak cuci muke pn xpe..siyes rasa beh gile..lagi2 tang hidung aku yang selalunye bersinar-sinar sebab berminyak..

nak pantang lagi sebulan boleh??;p

salah satu menu pantang

berat badan aku tak berapa turun sangat lagi..aku target sepanjang pantang ni turun la 10 kg..eceh..tapi..umpama ngigau dalam ngigau la....x berjaya pong!!wat stress aku je target tinggi2..HAMPEH!!

NAMPAK TAK RAHIM SAYA MASIH BUNCIT!!
**Pn Sendayu Tinggi..boleh tak anda jadikan saya duta produk anda?;p**

aku suke rayyan bersandar kat aku cenggini..rasa macam manjenye dia~~
hehe

kepada yang sedang dan akan berpantang..selamat berpantang..saya dah habis dah..hehe


P/S: lepas abis pantang 40 ni ade ape2 lagi kene pantang ke?tiba2 rasa janggal nak makan macam biasa..



3 borak-borak:

mrs.spicy said...

patey je lah lagi long. cepat siket kurus,ngeheheh

Madi @ Aed said...

haha..mok nk msk mcm biasa dh..mkn hok mn ade la jwbnyo..huhu

armouris said...

lagi info tentang bertungku di SIHAT SELALU - Rahsia Bertungku Dengan Mudah Semasa Berpantang