Pages

Friends

Followers

Tuesday, July 26, 2011

mitten n booties




perasan tak mitten(sarung tangan) saya macam besar semacam..dedy perasan tak??(nak mengadu kat dedy la)

ni bukan mitten..ni booties(sarung kaki)..dedy perasan x?

momy cakap mitten semua dh kotor..biase mak tok yang tolong basuh kain..tapi minggu ni mak tok mcm bz sket..jadi dia tak sempat lagi nak basuh kain..

momy ckp dia xleh lagi wat keje basuh-basuh kain tu..lepas abis pantang baru boleh..(alasan je momy tu kan..hee)

momy ckp saya kene pakai jugak booties ni sebab nanti saya cakar muke

booties ni mcm sarung tangan kick-boxer kan dedy?

**tibe2 saya teringat mak dalam cerita katun atashinchi..asal bolehhh je**


jangan marah momy..i luv u..

:p

2 borak-borak:

mrs.spicy said...

hahahaha! adeii..lucu rayyan wak muke gitu.kiss siket

Madi @ Aed said...

hau la..suke sgt wak muke ccongek gtu..haha