ceritera nak bersalin 17 jun 2011

rasa macam rugi plak tak simpan cerite pengalaman nak bersalin kat blog ni..nak cite ke tak..nak cite ke tak..aku malas nak menaip panjang-pangjang sebenar-benarnye..pendekkan je la kan..

OK..dipendekkan ceritenye..

17 jun 2011 (36 minggu)

aku puasa haritu..puasa ape?puasa ganti..aku dan puasa ganti memang tak dapat dipisahkan..huhu..aku buke puase ngan air oligo dan potato bun je..sebab aku nak kene g ajar tuisyen kol 8 mlm..

odw nak g tuisyen tu sempat lagi aku beli jajan sebab aku rasa nak makan benda masin-masin..balik dari tuisyen kol 10 mlm aku wat plak lempeng ngan sambal kicap ikan bilis sbb lapo..

akibat penat wat keje lab..puasa plak tu..pastu g tuisyen..pastu kenyang makan lempeng..aku terus tido..pinggan lepas makan pn aku tak basuh..heh..time ni en berg xde sebab dia dah g men futsal dalam kol 11 mlm..org biasa bersukan xleh nak halang dia punye minat..layankan je la~~

dekat kol 2 pg aku tersedar..perut rs memulas mcm nak berak..bila aku msk bilik air tak berak pn..kencing je..heran gak aku..pastu terpandang la pinggan kotor makan lempeng td..terus aku basuh..masa tengah basuh pinggan tu tiba2 terasa air kluar meleleh ke kaki..laju plak tu..aku dah rasa pelik..aku try bau..x hancing pong..memang sah air ketuban pecah ni..tak rasa sakit pong lagi time ni..

berdebar-debar dah rasa sebab aku tau dh memang nak beranak dh ni..baru nak cukup-cukup 36 minggu dah nk beranak..siyes aku sebenarnye x ready lagi nak beranak sebab due sepatutnye awal bulan 7..aku pong tepon en berg..dia baru siap men futsal..lepak2 lagi ngan kawan2..masa tu kol 2 pagi waktu mesia..;p

sampai je en berg kt umh terus kemas-kemas barang..aku plak sengal..sebelum2 ni kemas barang baby je..barang aku tak kemas plak..nampak gak la muka en berg cuak masa tu..hehe..

tempat yang di tuju.....HOSPITAL SERDANG..



kejap eh..sambung post lain..nak g beranak..eh..berak..:p


Comments

Mag said…
huhu..brg baby je petim.barang mok xpetim=p

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's