Pages

Friends

Followers

Monday, July 25, 2011

mood




hari ni mood rayyan ok..sangat ok..muke berseri-seri je..mcm orang nk kawen..**exaggerate**

saya suke kene balut mcm ni lepas mandi..:D

semalam rayyan sangat moody..tak nak dok atas tilam..nak meriba je..lepas susu..susu..susu..susu..pn x elok jugak..rupenye perut kembung..dah la susah nak burp rayyan ni..macam momynye..huhu..aku nak mandi pn x bleh..smalam siang aku tak mandi pn..dah malam baru mandi..persetankan rasa pening x mandi demi rayyan yang moody x hengat..adeh..

pagi tadi mulanye mood dia tak ok sangat..letak atas tilam..tak nak..letak atas toto..tak nak..letak atas sofa..tak nak..last2 aku saja2 letak atas bantal..terus nak tido..boleh panggil AHMAD BANTAL lah..;p

tido atas bantal..nyenyak sudehhh..

mood rayyan ni bergilir-gilir la..moody..baik..smalam moody..arini baik..esok??mintak-mintak la baik..huhu




**bila dah jadi mak baru la tau mcm mane susahnye mak aku jaga aku dulu..try la kalau nk tau..;p

4 borak-borak:

mrs.spicy said...

hidung macung doh

Madi @ Aed said...

macung mcm hdg i..haha!

::deebaadeeboo:: said...

macam dahh besarr jeee..ikut muke sape tuuuuu :)

Madi @ Aed said...

dh besar dh sket..x tau ikt muke sape..x nmpk sgt lg..hee