Pages

Friends

Followers

Tuesday, July 19, 2011

suke tak suke berpantang

sape suke berpantang angkat laptop!**skrg dh rmi pki i-pad..x main la laptop..berat..heh**

aku suke sebab nak kuros..kene la pantang..tak suke sbb benda tuuuuuuuuuuuuuu je la stiap hari mkn..

ini la snek di kala lapar..biskut lemak pon ye jugak..

disebabkan rayyan masih kuning..aku tak dibenarkan mkn jamu..tunggu sampai rayyan cure..ok rayyan..cpt2 la sht syg oiiii..momy mu nk cpt2 jd ank dara balik ni..dara ke?:p

yang aku perasan sekarang keje aku hanyalah mengerjakan dan menggomol rayyan sajo..hampir 24 jam mata aku tgk rayyan je..kat dunia ni mcm ade aku ngn rayyan je..**T'LEBIH SUDEH**

disebabkan kat umah ni xde penimbang..aku xleh nk tau la berat aku turun ke tak..jadi..aku buat pemerhatian je lah~~

aku akan tengok

tangan

masih berisi..klu aku kurus biasenye tgn aku akan ikut kuros..

dagu

gmb terbalik
still ade double trouble chinnn
maknenye masih gemok

and 1 lagi bahagian tgh badan
aku tak amik gmb
biarla rahsia dulu
heh

benda yang jadi pemangkin untuk aku kuruskan bahagian-bahagian yang diserang lemak antagonis ni ialah

ini
best gak pakai..berangin je rase

dah la melalut..nak tido sementara rayyan masih tido..nanti kang dia bangun aku dah xleh tido..daa~~

2 borak-borak:

mrs.spicy said...

tapi tangan u kurang tembam doh

Madi @ Aed said...

yeke?yes!!haha