semua tempat nk berlangsir

tengah pasang hook(langsir MIL bagi..hehe)

stended la dok umah..xdok kijo..kite cari kijo..haha..semalam sementara rayyan tido..aku terpikir nak pasang langsir kat pintu bilik air..so..klu masuk toilet tak pyh dh tutup pintu..cover ngan langsir je..haha..

bukan ape..pintu toilet umh sewa aku ni yg jenis lipat2 tu bising sangat la bunyinye time tutup/bukak..ketat @ rail pintu tu kureng gris..ntah la..kalau tutup pintu tu malam2 lagi la kuat bunyinye memecah keheningan malam..eceh..

rayyan plak jenis mudah sedar..kalau dia sedar, susah dah la plak dia nak tdo balik..aku la yang susah nanti xleh tdo kene jadi mak guard..huhu

siap..yg seblah tu bilik air..pintu dia x bising..so tak payah pasang langsir la..;p

budak baru bangun tido

langsir dekat sink..kihkih


p/s: nampak agak kekampungan..kalau umah sendiri, maybe aku punye idea lebih semenggah berbanding ini..dan sebenarnye..aku tak suke pintu ade langsir kecuali sliding door..huaaaaa


Comments

Unknown said…
ni kene dtg ni tgk langsir baru..tp baguih ler tutup toilet dgn langsir..sonang..klau mak aku, tak pyh tutop pintu pon die buleh jah mandi dgn tenang hahaaa
madihahmanshor said…
haha..idok ler lgsir br kome..baru pasang ajo..haha..mai le kome..boleh b'gosip lagi smbil mu bereksesais..hehe

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's