Pages

Friends

Followers

Thursday, February 16, 2012

sekali sekala layankan tekak

hari ni rasa malas gile2 nak masak..petang tadi aku baru je masak nasi, en berg tanya nak makan kat luar x..aku ni jangan ditanya..nak aje la..hehe..

malas nak ulas panjang2..layan gamba je la..zassssssssssssss

budak ni dah pandai duduk..so dah bleh duduk atas baby chair..aku sgt suke..sebab senang aku ngan en berg nak makan..hehe

suke tgk pic ni..:)

takde mainan nak main..main tangan dedy lah..hehe

lapar!lapar!;p

mak ngan anak sibuk bergosip

ipoh koay teow soup with steamed chicken

fried rice special with fried egg & chicken wing

air: iced barley lime and white coffee

ratu melantak versi diet??

my heart n my soulmate..luv u both so much..

p/s: harga aku makan kat sini murah sket dari aku makan kat restoran sup urat ketin,seksyen 7,bangi..

4 borak-borak:

nuwairani ismail said...

sangat comel baby itu!

Madi @ Aed said...

nani..dah x baby sgt dh..haha

MAYA said...

sekali-sekala, makan lah kt luar kan..

naseb baek baby tak byk peel.. kalau anak sy mau mengamuk duduk dlm babychair..tak reti duduk diam..

Madi @ Aed said...

tu la..maybe sbb dia kenyang..tu ok je tu..klu dh stat lapa..jgn harap lah..hehe