Pages

Friends

Followers

Tuesday, February 28, 2012

lagi 15 minit nak pukul 5


lagi 15 minit nak pukul 5 pagi tak tido lagi..watdehek??

tadi aku menunggu rayyan tido..dekat kol 4 pagi baru nak tido..aku ni macam biasa la..dah terlepas waktu mengantuk, memang tak ngantuk la jadinye..

camane la nak kurus kalau begini..aku kalau tak cukup tido memang rasa nak makannnnnn je la esoknye..lapar semacam..tak tau kenapa..

orang lain kalau tak cukup tido jadi cengkung..aku kalau tak cukup tido jadi makin cembong..adoii..

p/s:aritu timbang kat umah adik aku..59.9 kg..ok la tu turun la jugak even 0.1 kg..yang penting kepalanye 5..gagaga

0 borak-borak: