Pages

Friends

Followers

Tuesday, February 14, 2012

menu diet : oat +chicken soup

diet aku tak bape menjadi dua tiga hari ni..asyik nak makanssss je..stress dalaman betul..huhu..ni menu sebelum dua tiga hari ni..hehe..

oat +chicken soup

secara semulajadi, aku terrrr mengumpul byk lemak di bahagian tengah badan..bahagian lutut ke kaki dah ok..ini menyebabkan aku kerap sakit lutut and betis sebab membawa lebih muatan di bahagian atas badan..oh..sungguh seksa..(-_-")

sekadar hiasan..;p

jari pun masih belum betul2 slim..jejariruncing? runcing ke? runcing la sangat..hihi

ni untuk en berg..bihun goreng pink..

kaler lain macam..cili giling yang aku guna tak asli..pewarna merah melekat kat ayam..patut la murah..beli kat mydin..lenkali beli cili kering lah..aku ni bukan ape..kurang rajin nk blend cili kering..huhu

0 borak-borak: