Pages

Friends

Followers

Thursday, January 6, 2011

nnyetok kaghung

semalam bangun pagi aku rasa kejang kat labu betis@bawah betis aku..atau dalam bahasa standard klate 'nnyetok kaghung'..

sakit sangatttt..dah lama tak kene..sampai sekarang aku still sakit kat labu betis ni..orang cakap sebab kurang minum susu..kalsium kurang..tapi memang aku kureng pon minum susu..x rasa nak minum..susu anelene kat umah sewa aku tu sampai dah masuk angin sebab dah lama tak terusik..

susu kotak soya ke..susu kotak dutch lady ke..yogurt ke..ade la jugok aku minum..nak wat sendiri? --mim alif las--


zudah tiba mazanye aku kene merajinkan diri minom zuzu..kenapala nescafe x berkhaziat macam zuzu..huhu~~~

3 borak-borak:

encik azuwan said...

nnt anak ko dh kuar..rongak padan muko den.tp abe rendang berg masih syg.haha.susu amat super penting.bkn utk kamu tp utk bb kamu.sekian.

Madi @ Aed said...

takotnye rongak..baiklah..akan diminum selopas ni..TQ en azuwan..hehe

mrs.spicy said...

isk.xminum anmum ko?berag2..peting tu nk bina tulang baby sgale.kalu xcukup kekg dio amik kalsium dr bdn dio.