Pages

Friends

Followers

Friday, January 28, 2011

hamil tak boleh makan durian?


sekarang dah start musim durianto marcello..aku sangat hantu dengan durian..sangat sangap aku kate..mentua lalu pon boleh tak sedar kalau mengadap benda alah ni..

pegi pasar petang tadi pon ade durian..dalam hati dah terasa dah nak beli..xleh beli sebijik,sepeket pon jadi lah..tapi kawan aku namanya kak za tak bagi beli..dia cakap durian panas..x elok untuk aku yang mengandung 3-4 bulan ni..


pic google

sebab masih ragu-ragu..aku pong search kat tenet..

ade yang cakap..durian ade alkohol(yang ni aku tau)..alkohol boleh merencat pertumbuhan janin..semakin enak rasa durian, semakin tinggi kadar alkoholnye..((rasa nak nanges baca fakta ni..T_T))

kalau makan siket tidak memudaratkan..((tapi aku bila dah mengadap tak ingat dunia..huhu))

KENAPA DURIAN TAK BERKHASIAT UNTUK BABY MACAM BUAH OREN?? KENAPA??T_T

0 borak-borak: