Pages

Friends

Followers

Tuesday, July 27, 2010

mulut laser



korang mulut laser ke tak?sila check diri masing-masing skarang..haaaaa..

aku pong kadang-kadang ade gak laser..tapi dalam gurau-gurau je kot..tapi kalau ade yang aku x prasan mintak mahap la ye..x prasan jah oiii..

aku bukannye x leh 'go' ngan orang mulut laser ni..tapi kalau kate2 dia menusuk sangat ,sape x saket hati kan..sampai satu tahap boleh ketar tangan aku nak marah weiii..raser macam nak cakap "siot menatey ni laser kat aku agak2 la"..haaaaa..jangan kau..aku sabar lagi stakat ni..

hoh..x kire la laki ke pompuan..kalau dah over sangat lasernye..aku tak tahan nyah..memang tak kawan la ngan makhluk macam tu..wat ape simpan orang cenggitu kannn..

kalau aku ni jahat dah lama aku lempang bisu si mulot laser sampai jadi mcm ni..TAU!!


7 borak-borak:

Me llamo Indah Shukor said...

hahaha lawok giler gambo tu?sapa la yang melaser kat u tuuuu???hahaa

Madi @ Aed said...

hahaaa..tertakluk kepada sapa2 saja..tidak kira tua atau mude..:p

fabulous.farah said...

ni bukan laser. ni seksi..

Bai said...

mcm bukan mulut laser je. tu namanya mulut longkang. hahaha

Madi @ Aed said...

ayas:seksi la sgt..:p

Madi @ Aed said...

bai:gamba tu baru lepas kene lempang..haha..sbb tu mulut mcm tu..:p

Anonymous said...

Promotional clothing Abercrombie and Fitch for sale or Abercrombie as a gift, will always be beneficial to Abercrombie Sale any business. This is Cheap Abercrombie a great way to impress consumers Abercrombie outlet and grow brand loyalty abercrombie Jeans and popularity. This is a quite flawless form of marketing. Your imprinted Abercrombie Pantslogo provides instant recognition. Abercrombie Tees These eye-catching articles of clothing are a foolproof way to increase profits and a cost Abercrombie Shorts effective form of marketing. Some use this plan to earn profits and then save them for future expenses. Abercrombie Sweaters You can get a huge range of promotional gifts or other promotional items on It is encumbered with a wide range of designs, styles and colours of assorted promotional items. These items can be used as promotional gifts and resourcefully distributed to the target customers to have a long lasting impression on them and make a huge profit in exchange.