Pages

Friends

Followers

Friday, July 16, 2010

paling ok dari x ok




assalamualaikum semua
(sempena jumaat)


ape kabar..baik2 saja ye..(ihik ihik..**gelak tutup mulut..sopan..:)**)

tengahari tadi pegi lunch..lepas lunch akak and kak indah kito g amek gambo @ tangkap gamba @ wat gambar passport..ade urusan penting yang memerlukan gamba passport..

sebenarnye..akak x suke wat gamba passport..sebab boleh senyum je..xleh sengih..akak memang x pandai sangat nak senyum..kalau senyum mesti gamba mcm makcik jual sayur..eh?

jadi..semua gamba2 passport akak mcm mokcik jual sayur..eh2..kutuk diri sendiri..

akak x tau pong tempat yang macam ok..jd g serang je la mane2..


HASILNYE



boolatnye mek ni..boooooooolatnye..booooooo..:p


tapi even nampak boolat gontel gontel
tapi ok la dari gamba2 before ni
rasanya paling ok lah sepanjang umo 25 ni

**mesti ade orang cakap.."yang ni paling ok?OMG!!mesti before ni lagi burok"**

ok..saya tahu saya tidak sejelita anda..

TAPI

suke hati akak la!!
muka akak!!
hihi
(sila sopan..hari jumaat)


kepada en berg yang suke gelak2 bile tengok gamba passport i..sila control gelak anda untuk kali ni..hahah..

kepada Pn Paghah yang tengah pregnant..kalau nak anak u bulat tgk la gamba passport i ni lama2..xpe baby muke bulat..comel ape..

keh..keh..

^_^

wassalamu

6 borak-borak:

Anonymous said...

:)
kakmonei.

fabulous.farah said...

haha..awal tombam sangat pipi sampai hidung nampak kecik?

Nur Indah Abdul Shukor said...

gambo aku lagi lah bergande boolat nyee~~~~~huahuahua

Madi @ Aed said...

kak moneirah?:)

Madi @ Aed said...

pipi makin tombam..T_T

Madi @ Aed said...

boolat tapi comel xpo mek..:p