Pages

Friends

Followers

Thursday, July 1, 2010

diganggu vampire putih itam




eeeeeee..smalam sosah betol nak tido..vampire banyak betollll..before tutup lampu xde la nampak pon vampire2 ni berterbangan..bile dah totop lampu..mula la dia ngeeeeeee..nguuuuu..ngeeeeee..nguuuuuu kat telinge..ramai plak tu gang2 dia..maklum la..skarang musim hujan..dok plak umah setinggan..konpem la banyak pokcik belang2 ni..huhu..

da vampire

untuk mengelakkan terkena gigitan vampire ni kat bahagian muke..akak tarik selimut sampai ke muka..berselubung semua..pastu xleh bertahan lama..lemas..

tido pon dah lintang pukang dah..berpusing2..gara2 nak lari dari gigitan nyamuk..masa tu baru la nak terfikir nak pasang ubat nyamuk..tapi xde plak ubat nyamuk kat umah tu..x pernah beli pon..

mosquito medicine..:p
**yang lingkar2 ni akak x suke..asap2 tu mengganggu hidong akak deknon..**

ridsect plak tinggal botol je..skejap je dah habis..lupe nak beli lain..jenuh fikir malam2..kelambu memang xde la..akak x suke jugak tido dalam kelambu..rasa lemas..rasa macam tengah berkhemah pn ade..:p

waaaaaaaaaaaa..tensen gileeeeee smalam..........


last2..bukak lampu meja..**meja dekat je ngan tmpat aku tido** baru la lari gang vampire tu..baru la akak bleh tdoooooo..huh..at last...


4 borak-borak:

fabulous.farah said...

huhuhu..beli ubat nyamuk electrik lah..rumoh ore pon nyamuk bulu2

Madi @ Aed said...

nnt byk plok kene byr bil letrik..:p

encik azuwan said...

guna la yg cm iklan tu..yg bini die blk rumah gebang2 rambut skali laki die ckp rumah xde nyamuk.sekian.

Madi @ Aed said...

oooo..a ah..akan difikirkan..haha