sembab




semenjak dua tiga empat hari menjak ni..bangun tido je mesti mata sembab..macam bengkak sket..nape eh??

lepas mandi pon x hilang2 lagi..

padahal aku bukannye tido pakai lens pon..b4 tido aku bukak dulu lens tu..


**dah la mate dah sepet..ditambah dengan sembab..mujur x terkatup mate ni jahhh..**


adakah sebab aku stress..jadinye mata pon jadi stress..

aku menonjolkan stress melalui muka serabut dan mate aku menonjolkan stress melalui sembab?

**andaian x saintifik langsung..sia2 belajar sains dari kecik..:p**



hoh..


biarla mate je bengkak..

jangan la bengkak body plak..
lagi haru akak nak jaga..
nak diet segala

heh

Comments

jiwa sifar said…
malam2 nangis..mesti la pagi2 sembap.haha..
madihahmanshor said…
soul..nggak ada aktiviti tu okek..haha..

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's