Pages

Friends

Followers

Monday, August 2, 2010

nak balik camane




arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

tiket train nak balik raye dh abis!!!!

camane nak balik ni?

nak cari tiket bas la plak

mak tak biasa la balik ngan bas

tapi terpaksa la biasakan kan

nak balik ngn flight pon mak x biasa sorang2

kalau xde tiket bas baru mak nak cari tiket flight kot

tiket train balik klate bulan pose nanti



adehhhhhh

susah betol hidop sebatang kara kat sini

ade sape2 nak balik klate x raye ni?

kalau x muat kat tempat duduk sumbat mak kat bonet pon boleh

asalkan mak boleh balik

T_T



4 borak-borak:

fabulous.farah said...

hahahah..kereta i penuh sebab nak bubuh barang hantaran u neh..kalu i balik bulan pose kosong la kete i and u boleh la nak tumpang. hehe..nanti kita tengok

Madi @ Aed said...

huhu..ok2..

Yuyun said...

ed..tnyela fifi..mane tau leh blik skali...

Madi @ Aed said...

yeke..aku dh beli tiket bas dh tuyun..akhirnye..bejaye m'beli tiket lbh awl..