aidiladha 2013


dh lama aku x balik raya aji ngan family..x silap aku dua tahun gak la raya luar klate..malas nak sebut nama tempat..hehe..so aidil adha aritu aku balik la..mujur aku ade drebar baru..adik aku baru masuk UTEM bln sembilan aritu..dkt la jugak ngan bangi kan..bleh la mintak tolong jd driver..aku tak leh lagi nak drive jauh2 sangat..tunggu rayyan besar sket baru boleh kot..kalau sekarang rayyan asyik merengekkk je naik kete maunye lebih 12 jam aku bawak kete balik klate..setiap hentian aku benti agaknye..huhu..

tak banyak plak pic raya..raya kali ni mak aku buat nasi bukhari..sedapppp la jugak..tapi gamba tak amik..gelojoh sangat nak makan gamaknye..hehe..

 
kek gula hanguh(hangus)..1st time aku makan kek gula hanguh moist gile..mak sedara aku buat..tapi aku makan sikit je..sebab aku pernah tengok ingredient dia masa mak sedara aku tengah buat kek ni..perghhhh..guna minyak setong susu pekat sebelanga la ibaratnye *tipu la kan*..kalori berkilo-kilo kauuuu..tapi sedapppp..

ha..ada la jugak pic nasi bukhari even tak jelas sangat..haha..rayyan banyak makan time balik kg kali ni..suka mak menyuap nokss..ngan mak2 skali makan banyak..-_-"

mak aku beriya suh aku pakai jubah..aku ni tak gemar sangat berjubah bagai sebenarnye..jubah ni mak aku beli masa g wat haji time 2007/2008..aku x ingat..tapi aku tak pernah pakai..raya ni la 1st time pakai..hehe


time ni mak ngan abah dah pergi kat tempat sembelih lembu..so kitorang adik beradik ni je la posing2 bergambar pastu letak kt instagram..gtu la zaman sekarang kan..;p



Comments

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's