Pages

Friends

Followers

Friday, October 7, 2011

lempeng dan rayyan


x de kaitan pon lempeng ngan rayyan..hehe

siang tadi aku wat lempeng pisang..


aku je makan..en berg tak rasa nak makan katenye..AKU LAGI SUKE..boleh makan manyak2..hehe..setiap kali wat lempeng pisang konpem buruk la dia punye struktur tu aku wat..aku suke letak pisang banyak2..jadinye lembek la pahtu mule la nak melekat lekit kat kuali..hehe

ok..lupekan kisah lempeng pisang..dah abis dah aku makan..

dari semalam rayyan bunyi batuk2 comel..pagi tadi dia sihat lagi..boleh lagi gelak2..pastu tengahari aku nak stat masak dia tak nak duduk bawah..aku bagi susu pun dia macam tak puas..biasa kalau lepas susu dia tido tapi ni tak..bila aku jamah dahi..jamah leher dia..rasa macam panas je..

pastu merengekkk je..bunyi sayuuuu je..1st time rasa bunyi camtu..aku ngan en berg amik keputusan wat g klinik..memang sah demam..kesian..habis gak la RM30 untuk ubat demam rayyan..3 botol ubat jenis cecair..

ni aku dah bagi makan dah ubat tu..tido dah ponnn


get well soon sayang~~


0 borak-borak: