Pages

Friends

Followers

Tuesday, October 25, 2011

beringat

jika anda sedang berak..sedang masak2..sedang jemur kain..atau sedang apa-apalah..dan anak anda tidak berada pada pandangan anda..dan tiba-tiba terdengar suara anak anda menangis @ menjerit @ membuat bunyi-bunyian yang semacam..segeralah meluru ke tempat anak anda berada..jangan wat x tau @ tangguh2..

sebabnye

tadi..aku tinggal la rayyan sorang2 sekejap..aku nak buang air..masa tu dia tengah leka tengok tv..tiba-tiba bunyi suara rayyan macam semacam je..tak nangis tapi..cepat-cepat aku kluar bilik air..rupenye muka dia dah tertutup rapat ngan kain..terkejut aku..mujur tak lemas..

haih rayyan..berdebor momy!

3 borak-borak:

mrs.spicy said...

isk!

Madi @ Aed said...

isk2!!

kiranajoe said...

bistu kan,kl mcm tu, nak wat mcmana ehh...? (*serius ni tanya