eat alone


dulu masa kat sekolah..aku tak biasa makan sorang-sorang..mesti nak berteman..mesti nak ada member makan..time sekolah menengah lagilah..dok asrama..memang nak ade teman gi makan..kalau tak ade member nak g makan mesti aku tak selera nak makan..homesick kalau kene makan sorang2..haha..

kalau tengok orang makan sorang2 kat kantin sekolah ke..kat dewan makan ke..mesti macam kesian..biasa kalau yang makan sorang2 masa kat sekolah dulu yang jenis pendiam sangat..jenis yang tak berapa nak ada kawan..best student?..jenis yang wat hal sendiri..jenis yang perangai pelik sket yang orang mmg tak berapa nak berkawan dengan dia..hehe..mcm2 la..yang aku cakap ni yang biasa aku nmpak masa kt sekolah la..yang normal makan sorang pon ada je..

bila dah besar..blaja kt u..dah keja..makan sorang2 adalah perkara biasa..bagi aku la..malas nak tunggu orang..malas nak ajak orang..sebab masing2 pon dah ade hal masing2 yang nak disettlekan kannn..

see..makan sorang2..pastu snap pic tengah makan sorang2..it's not a matter..asal bahagia..;p


Comments

yati said…
hai kak..sya pnk comment kt blog akak n dulu silent reader ja..tkut nk comment2 selalu,now saya dh ada blog..jom follow
http://izatishop.blogspot.com/

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's