cliche



ini salah satu ayat yang biasa didengar sejak zaman sekolah lagi


HIDUP INI UMPAMA RODA..KADANG2 DI ATAS..KADANG2 DI BAWAH


tapi kenapa sekarang aku rasa macam dok bawahhhhhh je..

bile dok bawah ni..baru bleh nampak perangai manusia..kalau yang berpangkat tu..cakap nak sedappp je..cakaap nak hebattt je..even cakap macam merendah diri tapi terselit jugak rasa nak menghebatkan diri..camana ntah aku nak explain tapi lebih kurang macam tu la..tapi tak semua la macam tu..ade je yang ok..kalau yang ok tu..ok sangat..humble sungguh2..

ade manusia tu kejenye bawah2 je..tapi sebab aweknye keje bagus..dia pon ikut berlagak macam bagus..and he thought aku ni bibik bos aku lagi..macam harreeeeeemmm je bagus kau..agak2 la nak hina aku pon..tunggu la aku jadi bos nanti..siap kau..(bila tu?hehe)

orang keje kontrak macam aku ni lagi la rasa di'underestimate'kan..sungguh..orang nak cari salahhhh je..kalau yang dah permanent tu buat salah ape pon orang tak kesah..

nasib..nasib..

p/s: hikmah apekah di sebalik kejadian?


Comments

Popular posts from this blog

cara makan untuk pesakit gastrik

buah ni pun nak kene elak?

borong coklat di Beryl's