Pages

Friends

Followers

Saturday, March 5, 2011

lame bebeno




lame bebeno tak mengepost blog ye..saye idok le bz bebeno..jalurlebar saye dh kesempitan duit..idok le dapek saye ni melebarkannye lagi buat sementara waktu..tak tau berape lama sementaranye itu..heh..


sekarang ni tak ade aktiviti menarik pong nak ditonjolkan..sepanjang tidak berbelog ni..macam-macam hal dah berlaku dan berlalu begitu sajo..


tak lame lagi suami tercinta akan tinggal bersama saya..sangat la saya suke..no more PJJ(perkahwinan jarak jauh)..yabedabedu~~alhamdulillah..


tapi kan..saya berdebor jugak nak dok bersama ni..sebab tak pernah dok bersama lama2..macam2 bermain kat kepala..adakah nanti akan cepat bosan?adakah nanti akan slalu gaduh?mungkin kene bertanya pada yang pakar..heh..

hopefully everything gonna be ok..aminn..





0 borak-borak: